skip to Main Content

مزایای تولید کارخانه ای پنجره دوجداره

بهترین تولید کارخانه ای پنجره دوجداره چه مزیت هایی دارد و در بالارفتن کیفیت محصول نهایی چه اثراتی را بهمراه دارد؟ با ما همراه باشید. آیا تولید کارخانه ای پنجره دوجداره  در کنار مواد اولیه با کیفیت می تواند تضمین کننده کیفیت پنجره دوجداره باشد؟

تا پایان این نوشته همراه ما باشید تا با ویژگی های بهترین تولید کارخانه ای پنجره دوجداره و مزایای آن  آشنا شوید.

تولید کارخانه ای پنجره دوجداره چه مزیت هایی دارد ؟

در صورتی که پنجره دوجداره در کارخانه و به صورت مکانیزه تولید گردد، تمامی جوش ها بادستگاه  تحت فشار استاندارد و به صورت مکانیزه انجام می شود و این مورد کمک بسیاری به دوام جوش ها خواهد کرد و موجب می شود تا محصول یکپارچگی مورد نظر را پیدا کند، در نتیجه محصول مقاومت بسیار بالایی پیدا خواهد کرد که به راحتی در برابر هر عواملی آسیب پذیر نخواهد شد.

به همین دلیل است که پیش تر در مطلب قبلی ذکرکردیم ترجیحا بهتر است پنجره دوجداره تولیدی کارخانه باشد تا کارگاه به دلیل آن که هم به روش مکانیزه تولید می گردد و ساخت آن با استفاده از تجهیزات و امکانات لازم صورت میگیرد.

بهترین تولید کارخانه ای پنجره دوجداره
بهترین تولید کارخانه ای پنجره دوجداره/ فاراد پنجره

مزیت های بهترین تولید کارخانه ای پنجره دوجداره در چیست؟

  • وجود ماشین آلات 4 سر که همزمان هر چهار طرف فریم های پنجره جوش داده میشود
  • داشتن تمییز کننده CNC جهت کنج های جوش داده شده 
  • بستن یراق آلات بر روی میز های مخصوص که از الزامات فنی می باشد
  • دمای مناسب جهت سرد شدن بعد از جوش و بالا رفتن مقاومت نقطه جوش
  • دپوی مناسب پروفیل ها در طبقات استاندارد شده  و مخصوص اینکار جهت جلوگیری از تاب برداشتن شاخه های پروفیل
  • دپوی مخصوص جهت محصولات بسته بندی شده 
  • بسته بندی اصولی و با کیفیت محصولات تولید شده 

تمام موارد گفته شده در بالا از مزیت های بهترین تولید کارخانه ای پنجره دوجداره استاندارد می باشد. موارد گفته شده در بالا در ارتباط با بهترین تولید کارخانه ای پنجره دوجداره upvc می باشد ، جهت تولید استاندارد پنجره های آلومینیومی نیر باید یک سری خصوصیات منجلمه ماشین برش پروفیل ، استفاده از اکسسوری های استاندارد در پانچ کردن گوشه های پنجره های آلومینومی و چند مورد دیگر به آن اضافه شود.

این مورد بسیار حائز اهمیت است که فرآیند تولید پنجره دوجداره upvc حتما باید کاملا تحت شرایط استاندارد و کاملا با دقت لازم و با استفاده از تجهیزات لازم صورت بگیرد، به دلیل آن که اگر پنجره دچار مشکلی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد آنگاه تعمیر آن پس از تولید می تواند هم از میزان کارایی و هم کیفیت آن بکاهد و همچنین امکان دارد پنجره upvc یکپارچگی خود را از دست بدهد.

تولید پنجره دوجداره
تولید کارخانه ای پنجره دوجداره/ فاراد پنجره

در کل زمانی که پنجره ی یو پی وی سی با استفاده از روش مکانیزه و در کارخانه های معتبر تولید کننده ی پنجره دوجداره ساخته شود آنگاه امکان پایین آمدن خطای انسانی هم وجود خواهد داشت و به علت وجود اتوماسیون بیشتر مراحل کار بدون دخالت دست و با دستگاه انجام می شود.

تولید استاندارد پنجره
تولید کارخانه ای پنجره دوجداره/ فاراد پنجره

همین مورد نه تنها موجب پایین آمدن هزینه های نیروی انسانی می گردد، بلکه با توجه به این که این محصولات به روش مکانیزه در کارخانه ها و با وجود کیفیت بالاتری نسبت به تولیدی کارگاه ها ساخته می شوند بنابراین دارای قیمت حتی به نسبت مناسب تری در مقایسه با پنجره هایی ساخته شده در کارگاه ها خواهند بود.

تولید پنجره دوجداره استاندارد
تولید کارخانه ای پنجره دوجداره/ فاراد پنجره

همانگونه که قبلا ذکر کردیم عوامل مختلفی می تواند تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره باشد، اما قابل ذکر است که تمامی این آیتم ها هم خود نمی تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت پنجره upvc داشته باشد.

در صورت رعایت کردن یا عدم رعایت موارد گفته شده می توان گفت تنها تغییراتی در کیفیت محصول به وجود خواهد آمد و همچنین می توان با حفظ قیمت پنجره دوجداره و با رعایت این موارد مانند دقت در نصب و … کیفیت محصول تولید شده را تضمین نمود.

مجموعه فاراد پنجره با سابقه 15 ساله در صنعت تولید پنجره های دوجداره ، این افتخار را دارد که روز به روز بر کیفیت محصولات تولیدی خود افزوده است و توانسته است با تولید استاندارد و با کیفیت ، میزان رضایت مندی مشتریان خود را در هر سال افزایش دهد. پنجره های تولیدی تماما مطابق با الزامات فنی و با وسواس فراوان در انتخاب نوع مواد اولیه تولید می گردند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top