skip to Main Content

حالت بازشوی پنجره upvc دو حالته

همانگونه که در شکل زیر مشاهده می کنید این مدل از پنجره دوجداره یک پنجره upvc دوحالته می باشد که با توجه به تصویر در قسمت سمت چپ، پنجره در حالت بسته قرار دارد و شما می توانید با چرخاندن دستگیره به میزان 45 درجه از سمت بالا، پنجره را باز و بسته نمائید.

پنجره upvc دو حالته

همانگونه که در تصویر به صورت واضحی قابل مشاهده می باشد با چرخاندن دستگیره با زاویه ی 45 درجه در جهت دیگر به سمت بالا، می توانید پنجره را به صورت کامل باز نمائید.

اگر می خواهید پنجره دوجداره شما عایق صوتی خوبی باشد حتما از مدل دوحالته استفاده نمایید با توجه به قفل شدن پنجره در هر چهار وجه لنگه بازشو.

پنجره upvc دو حالته قدی

پنجره upvc دو حالته قدی و یا همان درب دوحالته، در ابن تصویر به خوبی قابل نمایش است. در این درب ها هم می توان از یراق آلات پنجره به جای یراق آلات درب نیز استفاده کرد.

این مدل از درب دوجداره مانند پنجره های upvc از بالا کمی حالت بازشوندگی دارند که موجب می گردد جریان هوا به خوبی در حال عبور باشد و هم به صورت کاملی بتوان مانند درب های معمولی آن را باز و بسته نمود.

پنجره upvc

در تصویر بالا دوبازشوی سمت راست مانند دولنگه درب می باشد با یراق فرانسوی ساخته شده است.

پنجره upvc دو حالته بدون کتیبه

بعضی از مدل های پنجره upvc وجود دارند که به صورت بازشوی دو حالته به کار رفته اند که در هر دو پنجره به صورت جداگانه از یراق دوحالته نیز استفاده شده است.

در واقع انجام این کار در حالت عادی مورد استفاده ی زیادی ندارد مگر در مواردی که از بازشوی کامل هر دو طرف، یک کاربرد مورد انتظار باشد.

پنجره upvc دو حالته با پروفیل رنگی

با توجه به تصویر زیر مشاهده می نمائید که پنجره سمت چپ ثابت و پنجره سمت راست به صورت دو حالته می باشد که در یک قاب پنجره قرار گرفته اند و می توان از upvc سیلور برای آن استفاده نمود.

درب و پنجره upvc

پنجره upvc که دارای پروفیل رنگی است با دو پروسه تهیه می گردد. همچنین می توان برای آن از پروفیل پیش فرض سفید نیز استفاده کرد و پس از که مراحل تولید درب و پنجره ی upvc به اتمام رسید به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودری مورد نظر نیز ایجاد می شود.

در دومین پروسه، قبل از تولید پروفیل پنجره، با روکش مخصوصی با تکنولوژی وکیوم ایجاد گردیده و آنگاه به پروسه تولید پنجره فرستاده می شود.

تقارن طراحی پنجره upvc دوحالته

در طراحی این مدل از پنجره ی دوجداره، یک پنجره ثابت در وسط و دو پنجره ی دو حالته در دو طرف آن نیز قرار میگیرد و یراق آلات به کار رفته نیز مشخص می باشد.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top