skip to Main Content

قابلیت درزبندی درب بالکنی و سرویسی upvc

معمولا پنجره دوجداره upvc تک حالته و پنجره دوجداره upvc دوحالته و پنجره upvc مدل در بالکنی و سرویسی یکی از پرکاربردترین نوع پنجره ها در ایران در بین سازندگان می باشد.

با توجه به آلودگی هوا در کلان شهرها معمولا از درب و پنجره های کشویی استفاده نمی شود، به دلیل آن که این مدل از پنجره ها دارای درزبندی مناسبی نمی باشند و از همین روی امکان نفوذ هرگونه گرد و غباری به داخل وجود دارد.

اما در پنجره upvc مدل تک حالته و دو حالته نیز درزبندی با ضریب بسیار بالایی انجام شده است.

پنجره upvc

در بالکنی و سرویسی و پنجره upvc سرویسی در ابعاد گوناگون

درب upvc در ابعاد مختلفی نیز تولید می شود و هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود از ابعاد بزرگ یا ابعاد کوچک نیز استفاده کند.

نوع پروفیلی که برای پنجره upvc به کار گرفته می شود کاملا متفاوت با پروفیل مورد استفاده برای درب upvc می باشد و تنها تفاوت درب های تولید شده از همین منظر می باشد. همانگونه که در مطالب قبلی ذکر کردیم بهتر است برای درب ها از پروفیل درب upvc استفاده گردد و در صورتی که از پروفیل پنجره استفاده شود آنگاه نمی توانید از یراق آلات درب نیز استفاده نمائید.

درب بالکنی upvc

اما در صورتی که درب ها با پروفیل درب تولید گردند می توان درب را مجهز به یراق آلات نمود.

در بالکنی و در سرویسی upvc، upvc پانل دار

معمولا برای درب ها در سرویس از پانل های مخصوص upvc استفاده می گردد تا حریم سرویس نیز حفظ گردد. انجام این کار به دو صورت نیز امکان پذیر می باشد.

در اولین مرحله کتیبه ای را از کف که دارای ارتفاع 30 الی 50 سانتی متر می باشد پنل کرده و بقیه به صورت شیشه های سندبلاست می باشد و دوم آن که پوشش درب با استفاده از پانل های upvc نیز انجام می شود.

که اگر حالت دوم به کار گرفته شود آنگاه درب سرویس ما دارای مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت و معمولا از آن در مراکز عمومی نیز استفاده می شود.

1/5 - (15 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top