skip to Main Content

معرفی انواع لوله پروفیل برای پنجره دوجداره

یکی از انواع مدل های پروفیل پنجره دوجداره ، پروفیل های لوله ای شکل می باشند که جهت اتصال دو یا چند پنجره با زاوایای غیر 90 درجه به یکدیگر ، استفاده میشوند.

قیمت پنجره دوجداره با پروفیل ویستابست

پروفیل لوله آداپتور

یکی از مدل های پروفیل پنجره دوجداره می باشد که بسیار پرکاربرد است  و در زوایای گوناگون و برای ایجاد چرخش قاب ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد که البته این نوع پروفیل مورد استفاده برای شرکت های معتبر برای اتصالات می باشد.

در مواقعی که زاویه بین دو پنجره کمتر و یا بیشتر از 90 درجه باشد ، بعنوان مثال 120 درجه ، در این حالت دو پنجره با پروفیل لوله و آدابتور به یکدیگر متصل می شوند. دقت شود حتما از پروفیل های استاندارد استفاده شود.

استفاده از مقطع لوله پروفیل upvc هم جلوه ی خاصی را به پنجره upvc می دهد و هم موجب بالا رفتن مقاومت و استحکام پنجره می شود.

پروفیل لوله

پروفیل فریم بزرگ

این مدل از پروفیل های مورد استفاده برای پنجره upvc به صورت فریم بزرگ و دارای 5 کاناله پروفیل های upvc می باشد و دارای شبکه های داخلی می باشد و وجود این شبکه ها بدین دلیل می باشد تا استحکام پروفیل ها بیشتر گردد و همچنین وجود این شبکه های داخلی باعث ایجاد عایق صوتی بسیار خوبی می شود و نقش بسیار مهمی در ایجاد مانع صوتی دارد و دارای کارکرد بالایی می باشد.

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست
انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

از این رو شرکت هایی هم هستند که پروفیل های چند کاناله رو تولید می کنند که می توان از آن ها علاوه بر محل های صنعتی و یا کنار اتوبان ها و به خصوص در مناطقی که دارای آلودگی صوتی می باشند، این نوع از پروفیل را مورد استفاده قرار داد که دارای قدرت صداگیری بسیار بالایی می باشند.

همچنین با نصب شیشه های سه جداره در پنجره upvc سه جداره کارایی آن بالاتر خواهد رفت و کارکرد صنعتی بسیار خوبی را ارائه خواهد داد که اینگونه از پنجره ها دارای قدرت صداگیری بسیار قوی می باشند.

البته نکته ای که در اینجا قابل ذکر است آن است که استفاده از پنجره های دوجداره در بیشتر مواقع همان کارایی را خواهد داشت و سیستم سه جداره صرفا برای محل هایی مورد استفاده قرار میگیرد که دارای آلودگی صوتی بالایی باشد.

پروفیل فریم بزرگ
پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

پروفیل پنجره دوجداره میانی ثابت

این نوع پروفیل با عنوان پروفیل upvc مولین یا میانی شناخته شده می باشد که از آن در ستون های بین دو قاب و برای استقرار دو شیشه برئوی مورد استفاده قرار میگیرد.

پروفیل پنجره دوجداره
انواع پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل پنجره دوجداره لنگه درب داخل بازشو

موضوعی که در اینجا قابل ذکر است آن است که پروفیل های پنجره تنها برای پنجره مورد استفاده قرار میگیرند و پروفیل های مخصوص درب، برای درب ها استفاده می شود.

با توجه به این که پروفیل های مخصوص درب ها از مقاومت بالایی برخوردارند و بنابراین می توان از آن ها برای درب های upvc استفاده نمود، اما در صورتی که از پروفیل های پنجره برای درب ها استفاده شود آنگاه پس از مدتی درب ها دچار مشکل خواهند شد.

لذا هر مقطع از پروفیل مخصوص آن قسمت می باشد و در صورت استفاده می توان کیفیت محصول را تضمین نمائید و اینجاست که مرغوبیت حرف اول را خواهد زد.

بیشتر بدانید : قیمت انواع پنجره دوجداره upvc و پنجره آلومینویمی

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top