skip to Main Content

معرفی 3 تا از بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc در بازار

در این نوشته می خواهیم به معرفی 6 تا از بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc در بازار درب و پنجره بپردازیم تا با یک بررسی دقیق ،شما بازدید کننده محترم بتوانید یک پنجره دوجداره با دوام و با کیفت را از بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc خریداری نمایید.

با توجه به به شرایط تورمی در بخش کالاها و جهت مدیریت سرمایه و درآمدخود ،  بهتر است جهت خرید هر محصولی به دنبال کیفیت و دوام باشیم تا بخشی از سرمایه خود را که جهت خرید این محصول اختصاص می دهیم تبدیل به یک کالای بادوام گردد  نه یک هزینه.

فریم ویستابست

چون اگر یک کالای بی کیفیت خریداری کنیم سرمایه یا همان پول خود را به هزینه تبدیل کرده ایم و با شرایط تورمی همین کالا را مجددا در سالیان بعد با 30 تا 50 درصد بیشتر خریداری کنیم. در این نوشته به بهترین مارک پنجره دوجداره خواهیم پرداخت .

بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc
بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc

همانطور که می دانید در سال های اخیر پنجره های دوجداره به دلیل عایق بودن و سیو انرژی و… جایگزین پنجره های قدیمی در صنعت ساخت و ساز شده اند.
و با گذشت زمان برندهای متعدد و نسبتا زیادی در زمینه تولید پروفیل و پنجره های دوجداره پا به عرصه ظهور گذاشتند که هرکدام ویزگی های مربوط به خود را دارند. بنابراین طبیعی است که در زمان انتخاب، دربین این همه برند و نام، سردرگم شوید.

برای حل این موضوع، در این مطلب به معرفی بهترین برندهای پنجره دوجداره و به اختصار به بررسی تعدادی از آن ها می پردازیم.
به طور کلی کیفیت و میزان رضایت افراد از یک برند رابطه مستقیمی با معتبر بودن آن برند دارد.

در معرفی بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc می توان به موارد زیر اشاره کرد

 

  • رتبه اول و برتر در کیفیت پروفیل upvc پنجره دوجداره ویستابست 
بهترین برندهای پنجره دوجداره
ویستابست از بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc

 

  • رتبه دوم شامل : پنجره دوجداره وینتک ، پنجره دوجداره هافمن ، بوتیا ، همارشتن ، دیوا

  • رتبه سوم شامل : پنجره دوجداره گلد ، ایده آل ، آریا

  • رتبه چهارم شامل : انزو ، آتاتک

 

رتبه پنجم سایر پروفیل های متفرقه که ممکن است اسم آنها در این طبقه بندی در رده های سوم و چهارم گنجانده نشده باشد.

1) برند ویستابست یکی از برترین برندها، در تولید پنجره دوجداره می باشد

در تولید این برند،سخت ترین شرایط آب و هوایی مورد توجه قرار گرفته است به همین دلیل این پروفیل برای تمامی مناطق از جمله مناطقی که دارای تابش مستقیم آفتاب هم هستند مناسب است.
پروفیل ویستابست یکی دارندگان گواهینامه RAL آلمان می باشد که به موجب این گواهینامه کلیه الزامات و انطباق های لازم برای تولید انواع پنجره های UPVC با پروفیل سفید_لمینیت و کواکستروژن را در برمی گیرد.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست | VISTABEST

برند ویستابست جزء برندهایست که متنوع ترین مقاطع را در بر میگیرد و حدودا شامل 43 مدل مقطع مختلف با پروفیل های رنگی با تکنولوژی لمینیت و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه اروپایی می باشد.

2) بعد از ویستابست نوبت به معرفی برند وینتک می رسد

برند وینتک یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین برندها در حوزه ساخت پنجره های دوجداره محسوب می شود.این برند در ایران و کشورهایی مانند روسیه، اکراین،ترکیه،آلمان و… شناخته شده و دارای نمایندگی فروش می باشد.
البته در کارخانه های موجود در ایران،تولید و فرمولاسیون پروفیل با توجه به شرایط جغرافیایی و شرایط آب و هوایی صورت می پذیرد.
بنابراین اگر شما در خرید دو فاکتور مهم، یعنی قیمت و کیفیت رو به طور همزمان مد نظر دارین پروفیل وینتک بهترین انتخاب برای شما می باشد.

3) بعد از برند ویستابست و برند وینتک که پرچمدار بهترین برندهای پنجره دوجداره هستند، نوبت به برند هافمن می رسد

برند هافمن یکی دیگر از برند های تولید کننده در این زمینه می باشد که به واسطه تبلیغاتی که دارد در تایم کوتاه توانسته است به یک برند شناخته شده در بین افراد تبدیل شود.
این پروفیل از کیفیت معقول و مناسبی برخوردار است و نسبت به دو برند دیگر اقتصادی تر محسوب می شود البته این در مقایسه با دو برند مطرح و عالیه، ویستابست و وینتک است. درصورتی که در مقایسه با برندهای بی کیفیت، قیمت بلاتری رو به خود اختصاص می دهد.

قیمت پنجره هافمن + مقایسه قیمت هافمن با سایر پروفیل های UPVC

این پروفیل در کنار مزایایی، مثل قیمت و سطح مقطع بالا و… که دارد دارای معایبی هم می باشد مثل: خشک بودن این پروفیل، که چه در پروسه تولید و چه بعد از نصب پنجره می تواند باعث ترک خوردگی و شکست پروفیل شود.
و یا کمبود پروفیل مولیون استاتیکی در محصولات این برند، که باعث می شود در پنجره با ابعاد های بزرگ ما شاهد لرزش و لمبر شدن پنجره باشیم.

مرکز تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران

کیفیت و استاندارد بودن یک پنجره دوجداره متاثر از چه عواملی است؟

-کیفیت و برند پروفیل مورد استفاده در پنجره دوجداره
-کیفیت و برند یراق آلات مورد استفاده در پنجره دوجداره
-کیفیت و نوع شیشه دوجداره مورد استفاده در پنجره دوجداره
-کیفیت ساخت و مونتاژ پنجره دوجداره متناسب با دفترچه الزامات برند پروفیل
-کیفیت در ابعاد برداری و نصب تخصصی و حرفه ای پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره و مقایسه قیمت پنجره دوجداره ویستابست ، پنجره دوجداره وینتک و پنجره دوجداره گلد در لینک زیر

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

معیار مقایسه برندهای پنجره دوجداره چیست؟

1.گارانتی: وقتی برندی برای محصول خود گارانتی ارائه می دهد به این معناست که نسبت به کیفیت محصول تولیدی خود مطمئن است.

2.قیمت: تجربه ثابت کرده است که معمولا افراد تمایل بیشتری نسبت به برندهایی دارند که قیمت پایین تری رو به خود اختصاص می دهند و اکثرا هم اطلاعات کافی درخصوص سایر مشخصات برند ندارند.در صورتی که معمولا قیمت بالای یک برند متاثر از کیفیت و مشخصات دیگر برند است. بنابراین نباید بدون داشتن اطلاعات کافی،صرفا قیمت رو ملاک قرار دهیم.

3. تعداد نمایندگی های فروش: وجود نمایندگی های معتبر فروش در هر شهری نشان از کیفیت و فروش بالای یک محصول می باشد.

4- گواهینامه های داخلی و بین الملللی: برای کیفیت پروفیل یو پی وی سی دو گواهینامه مهم وجود دارد :

1- گواهینامه داخلی تحقیقات مسکن

2- گواهینامه بین المللی RAL آلمان 

پروفیل ویستابست هر دو این گواهینامه ها را دارا می باشد.

5- نظارت موثر و مستمر بر نمایندگی های تولید پنجره های دوجداره از نظر کیفت محصول و الزامات فنی تولید

یکی از موارد بسیار مهمی که ویستابست را نسبت به سایر پنجره های دوجداره متمایز کرده است ،نظارت مستمر و دقیق بر نمایندگان و کارخانه های تولید پنجره دوجداره می باشد ، بدین منظور که شرایط کارگاه ، نوع ماشین آلات ، تکنسین های تولید پنجره دوجدره همگی چک می شوند و سپس اقدام به فروش پروفیل می کنند و پس از فروش نیز نظارت دقیق انجام می شود تا محصول نهایی مطابق با دفترچه الزامات فنی ویستابست تولید شده باشد. 

شاید همین نکته بالا تنها دلیل ما در انتخاب پنجره دوجداره ویستابست برای خرید باشد! یک دلیل منطقی و اعتماد ساز

نکته: صرفا داشتن گارانتی برای یک برند، به تنهایی نمی تواند تضمین کننده کیفیت و استاندارد بودن پنجره دوجداره باشد بنابراین توجه داشته باشد که در زمان خرید، مجموعه معتبری را انتخاب کنید که جزء نمایندگان فروش برند مربوطه باشد تا در صورت نیاز بتوانید از گارانتی محصول به راحتی استفاده کنید.

عامل تولید و تجربه تولید کننده مهمترین موضوع در انتخاب بهترین مارک پنجره دوجداره

این نکته بسیار اساسی و مهم می باشد که صرف انتخاب بهترین متریال مثل پروفیل ،یراق ، شیشه دوجداره و …. تضمین کننده عملکرد عایق بودن پنجره نخواهد بود ، بهترین متریال و برند پروفیل و یراق باید در اختیار بهترین تولید کننده پنجره دوجداره قرار بگیرد تا محصول نهایی تبدیل به یک پنجره دوجداره استاندارد با قابلیت های بالا شود.

یک تولید کننده با دانش و با تجربه کاری مفید ، می داند که برای چه ابعادی از پنجره و چه شرایط جغرافیایی محل نصب ، چه نوع پنجره دوجداره ای و با چه نوع متریالی تولید نماید که پاسخگوی نیاز مشتری باشد. این علم حاصل دانش و تجربه در کنار یکدیگر می باشد. پس صرف انتخاب بهترین برند پروفیل پنجره دوجداره upvc ، تضمینی در کیفیت عملکرد پنجره دوجداره نخواهد بود.

با توجه به مطالب فوق در ارتباط با ” بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc ” شما می توایند با توجه به بودجه و نیاز خود از میان بهترین برندهای پنجره دوجداره upvc خرید خود را انجام دهید و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان فنی و فروش ما در فاراد پنجره تماس حاصل نمایید.22554078_22554077

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top