skip to Main Content

مقاومت درب و پنجره upvc

مقاومت و عدم آسیب پذیری متریال درب و پنجره upvc در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید

درب و پنجره upvc به گونه ای جزئی از ساختمان هستند که به طور دائمی در معرض تابش نور خورشید قرار میگیرند، با توجه به این که تابش اشعه ماورای بنفش می تواند یکی از مهم ترین عوامل برای از بین بردن رنگ اشیاء باشد بنابراین می توان این دو موضوع را با یکدیگر مرتبط دانست.

بررسی مقاومت پنجره upvc از نظر فشار های وارده از طرف باد و محاسبات مربوط به ممان اینرسی:

مقاومت پنجره upvc

مقاومت درب و پنجره upvc:

امروزه در ساختار پروفیل های upvc از موادی به کار گرفته شده است که دچار هیچگونه رنگ پریدگی و آسیب دیدگی از لحاظ رنگی نخواهند شد و حتی طول عمر درب و پنجره های upvc را به صورت تقریبا دائمی بیشتر خواهد کرد.

استفاده از اکسیدتیتانیوم در پروفیل درب و پنجره دوجداره می تواند به طور کامل اشعه ماورای بنفش خورشید را از سطح پروفیل منعکس نماید.

ویژگی های پنجره upvc

نصب بسیار آسان درب و پنجره دوجداره upvc

با استفاده از ابزارهای مختلف مانند پیچ و مهره و اتصال آن ها به چهارچوب فلزی، بتنی، چوبی، آلومینیومی و … می توان به راحتی قطعات درب و پنجره دوجداره را به یکدیگر متصل نموده و آن را نصب نمائید و با استفاده از تزریق فوم و سیلیکون فواصل و شکاف هایی که بین درزها وجود دارد پر و سیل می گردد.

پنجره دوجداره دو حالته راحت بازشو
مقاومت پنجره UPVC

درب و پنجره upvc دارای سیستمی هستند که کار نصب آن به سریع ترین روش ممکن، امن و کاملا تمیز روی هر چارچوبی صورت خواهد گرفت.

روش نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی کاملا سریع و بدون تخریب می باشد که معمولا از آن در تعمیرات ساختمان ها و همچنین آپارتمان های قدیمی استفاده می شود و همچنین نصب آن در کمترین زمان ممکن و بدون تخریب نیز صورت خواهد گرفت.

این مورد نیز باعث شده است تا استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc بسیار راحت تر از درب و پنجره های قدیمی شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top