skip to Main Content

میزان استحکام پروفیل های upvc

پروفیل های پنجره upvc که از آن ها در درب و پنجره دوجداره استفاده می شود، ساختار آن ها از طراحی خاصی تشکیل شده است که متشکل از ترکیبی از دیواره ها و کانال هایی می باشد که به صورت عرضی و طولی به هم پیوسته می باشند.

اگر پروفیل upvc از استحاکم کافی برخوردار باشد و استاندارد های لازم مثل RAL آلمان را داشته باشد، پنجره تولید شده از مقاوت و طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود و دچار تغییر رنگ و شکست و دفورمگی نخواهد شد.

بیشتر بدانید: محاسبات مربوط به مقاومت پنجره upvc و ممان اینرسی لازم

مقاومت پنجره upvc

 

انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

چنین ساختاری موجب می گردد تا وزن سازه ی پروفیل که از آن در درب و پنجره ی دوجداره upvc می شود سبک تر به نظر برسد و همچنین دوام و استحکام پروفیل های upvc نیز بالاتر خواهد رفت.

پروفیل پنجره دوجداره

چه نوع پروفیل هایی مناسب پنجره upvc استاندارد می باشند؟

بهتر است در موارد لازم از پروفیل هایی برای این پنجره ها استفاده شود که ضخامت آن حدود 1.5 میلیمتر می باشد و گالوانیزه ی متناسب با برخی از کانال های پروفیل های upvc را به طور مضاعفی تقویت کرده تا بتوانید پنجره را به صورت ایمن تری نصب نمائید و همچنین بتوانید پیچ های آن را به صورت فنی تر بر روی پروفیل های پنجره نصب نمائید و یراق آلات مربوط به پروفیل های پنجره upvc را بتوانید به آسانی نصب نمائید.

پنجره upvc طرح چوب

در طراحی سازه های پروفیل که برای پنجره ی upvc استفاده می شود، به کارگیری فضاهای خالی در این پروفیل ها که موجب تو خالی توشدن باکس های می شود باعث می شود تا هم وزن کلی در حجم یکسان سازه را کم تر شود و هم مقاومت و دوام خمشی آن بالاتر رود.

پنجره upvc سفید

ایده آل ترین حالت ساختاری یک پنجره دوجداره آن است که سازه های پروفیل upvc همراه با شیشه های دوجداره در یک سازه استفاده شود که به کارگیری چنین حالتی می تواند ترکیبی از مشخصات و محسنات فیزیکی و شیمیایی ایده آل برای درب و پنجره های دوجداره باشد.

در صورتی که برای ساختمان های مرتفع از درب و پنجره upvc استفاده شود می تواند وزن سازه را به صورت قابل توجهی کمتر کند. همچنین با توجه به قیمت درب و پنجره دوجداره می توان گفت که کاملا مناسب به عنوان متریال جایگزین می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top