skip to Main Content

نکات لازم در اجرا و ساخت ساختمان های دولتی (2)

به طور قطع، تعمیر مداوم بناهای شخصی و دولتی می تواند خسارت بسیار زیادی به سرمایه ی ملی وارد کند. در صورتی که در این رابطه، ضوابط و حسابگری های لازم به عمل آید آنگاه مشخص می گردد به دلیل بی توجهی هایی که به نکات فنی شده است، چه مبالغ گزافی در سال صرف اینگونه امور نیز می شود.

از همین روی توجه به نکات فنی و دقت به این مسائل مواردی می باشد که در هنگام اجرای نمای ساختمان بایستی به آن توجه نمائید و در صورتی که ساختمان نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد باید حتما سریعا اقدامات لازم انجام شود، به دلیل آن که بنا، سرمایه ی ملی کشور محسوب می گردد.

پنجره upvc

در این میان پنجره دوجداره upvc سهم به خصوصی در سلامت محیطی از آلایندگان متعدد به خصوص در مراکز پرجمعیت دولتی دارد.

در جهت حفظ و نگهداری ساختمان و همچنین بالا بردن عمر مفید آن نیز لازم است، قبل از اجرای ساختمان پرونده ای به این منظور تشکیل گردد و توضیحات و راهنمای اجرایی از ابتدای کار تا پایان ساخت بنا همراه با نقشه های اجرایی و به خصوص تاسیساتی در آن گنجانده شود. تا در زمان های لازم برای تعمیرات ساختمان به دلایل گوناگون، از آن ها کمک فنی گرفته و برای تعمیرات و ترمیم بنا اقدامات لازم انجام شود.

یقینا در صورتی که ساختمان دارای شناسنامه ی فنی باشد آنگاه نه تنها به صورت اصولی اجرا می گردد بلکه هزینه ی کمتری هم در قبال ساخت آن پرداخت خواهد شد و این کار در زمان معین و کوتاهی نیز انجام خواهد شد و با توجه به راهنمایی هایی که در آن وجود دارد، به صورت صحیح و اصولی و دقیق می توان به آن دست پیدا کرد.

شناسنامه ی ساختمان از بخش های گوناگونی تشکیل شده است و دارای موارد گوناگونی می باشد.

با استفاده از شیشه های دوجداره ای که در پنجره upvc به کار برده شده است می توان محیط کاری ارگان ها و سازمان ها را از آلایندگان صوتی ایمن نمود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top