skip to Main Content

نکات لازم در اجرا و ساخت ساختمان های دولتی

از جمله دیگر ویژگی های پنجره دوجداره این است که ساختار پنجره های دوجداره به گونه ای است که شیشه های دوجداره روی آن قابل نصب می باشد.

پروفیلی که بر روی درب و پنجره دوجداره upvc قرار میگیرد هیچگونه افتادگی به نسبت دیگر متریال ها نخواهد داشت.

درزبندی پنجره دوجداره به گونه انجام شده است که هیچگونه حشره و یا موریانه ای به داخل نفوذ نخواهد کرد و همچنین بافت آن به گونه ای است که هر راه نفوذی را خواهد بست.

تحقیقات جاری برای بالا بردن کیفیت پروفیل های upvc برای رسیدن به ترکیبات جدید و نو با پیشرفت تکنولوژی

استفاده از درب و پنجره upvc خود می تواند عامل کاهش مصرف انرژی در ساختمان های بزرگ و ارگان های عظیم دولتی باشد و همچنین به کاربردن پنجره های یو پی وی سی می تواند از هدر روی سرمایه های ملی جلوگیری کند.

در کل، بسیاری ازساختمان های دولتی که در ابعاد بسیار وسیعی و با شرایط اصولی و فنی اجرایی می گردند، به صرف وقت و پرداخت هزینه های مشخص شده و حتی گزاف بسیار زیاد نیاز دارند، به گونه ای که جوابگوی خواسته های کشوری باشند.

مسلما بی توجهی به همین نکات و اجرای غیراصولی آن، موجب کاهش عمر بنا خواهد شد و به مرور زمان امکان به وجود آمدن خرابی هایی در آن خواهد داشت.

در ساختمان های مسکونی، بی توجهی به همین نکات فنی و اجرایی خود موجب گرفتاری های فراوانی می گردد که در مواردی هم با خسارت های مالی و جانی شدیدی همراه بوده است.

پنجره دوجداره

مسلما تعمیر این ساختمان ها نه تنها با مشکلات مخصوص به خود همراه بوده است، بلکه در عمل نیز موجب صرف هزینه های زیادی نیز می گردد که در بعضی از مواقع با توجه به وضع اقتصادی مالکان، خود مشکل بسیار بزرگی خواهد بود.

این روزها با توجه به نیاز روزافزون نسل های جدید به مسکن شخصی و بناهای عمومی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و همچنین با توجه به احتمال وقوع حوادث پیش بینی نشده مانند سیل، زلزله و حتی جنگ که باعث بسیاری از خرابی ها و ویرانی های گسترده هستند، ظرفیت تولید کارخانه های سازنده ی مصالح به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز کشور در این زمینه نخواهند بود.

در اغلب مواقع نیز مشاهده می گردد که تهیه ی مقداری ناچیز مصالح برای ترمیم و تعمیر بناهای معیوب، با قیمت های بسیار گزاف و گرفتاری هایی نیز همراه بوده است.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top