skip to Main Content

کاهش آلودگی صوتی با پنجره دوجداره

کدام پنجره دوجداره بیشترین کاهش آلودگی صوتی را خواهد داشت ؟ بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی کدام است ؟ مسئله ی آلودگی صوتی یک مبحث جدی در زندگی شهری شده است و به خصوص در کلان شهرها این مورد بیشتر حس می شود و نگرانی مردم از این بابت نیز بیشتر خواهد شد، حتی این مورد هم به جنگل ها و محیط های طبیعی و بکر انتقال داده شده است و باعث شده است در زندگی انسان ها تاثیرات بدی گذاشته شود که به راحتی در طول یک دوره زمانی می توان آن را مشاهده کرد.

پنجره دوجداره ضد صدا

حال با درک و پذیرفتن این معضل باید در این خصوص چاره ای اندیشیده شود، که عده ای از متخصصان با تولید و طراحی متریال های گوناگون و همچنین ساخت پنجره دوجداره با کیفیت توانسته اند مشکل صدا را تا حدودی برطرف نمایند.

همچینین در صورتی که در هنگام تولید و ساخت پنجره دوجداره از عایق های صوتی استفاده شود باعث می شود آن محیط به محیطی آرام و بدون سر و صدا بدل گردد و همچنین می تواند تا حدود بسیار زیادی مانع تبادل صوتی گردد.

پنجره upvc

با توجه به تحقیقات بسیاری که در این خصوص به عمل آمده است می توان مشاهده کرد بیشتر درصد از آلودگی صوتی سهم پنجره های ساختمانی می باشد که این امر ما را ترغیب به استفاده از پنجره upvc خواهد کرد که می تواند میزان شدت صدا را تا حدود 40 دسیبل کاهش داده و ساکننان آن محیط را در برابر آلودگی صوتی محافظت نماید.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته عده ای از متخصصین این عقیده را دارند که آلودگی صوتی هرچند کم و کوچک می تواند بر روی سلامت فردی انسان تاثیرات مخربی را بگذارد و برای برطرف کردن این مشکل شما باید محیط زندگی یا کاری خود را عایق کاری نمائید.

پنجره سه جداره عایق صوتی

بهتر است در این رابطه مشاوره ای با متخصصین و کارشناسان فنی که در حوزه ی تولید و نصب درب و پنجره upvc فعالیت می کنند داشته باشید. این کارشناسان راهنمایی هایی را در رابطه با انتخاب برند، فرم های مورد نظر و همچنین مدل بازشوی درب و پنجره دوجداره و شیشه های دوجداره مصرفی و یراق آلات به شما خواهند کرد.

حال اینجا می توان گفت که میزان اهمیت استفاده از پنجره دوجداره upvc بیش از پیش احساس می گردد تا بتوان به نقطه ی پایانی برای آلودگی صوتی محیطی رسید که نکته ای در اینجا قابل ذکر است که انتخاب نوع پروفیل و سیستم اسمبلینگ و همچنین تولید آن بسیار مهم می باشد و می توان از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کرده و همچنین موجب بالا رفتن طول عمر پنجره دوجداره خواهد شد.

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوت کدام می باشد؟

با توجه به شدت ورودی صدا می توانید پنجره دوجداره مناسب را سفارش دهید. کارشناسان مجموعه فاراد پنجره بعد از مشاوره حضوری به شما می گویند که جهت پایین آورن میزان آلودگی صوتی در محیط شما ، از کدام پنجره استفاده نمایید. بطور خلاصه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • واحد در کنار اتوبان و بزرگراه قرار دارد: در این شرایط بهترین پیشنهاد و نهایی ترین پیشنهاد استفاده از پنجره سری 7 فاراد پنجره با سه جداره با ساختار لمینیت pvb آکوستیک می باشد. این محصول جوابگوی کامل نیاز شما از جهت ورودی صوت می باشد.
  • واحد در کنار خیابان اصلی پر تردد می باشد: پیشنهاد ما استفاده از پروفیل سری 60 فاراد پنجره با شیشه دوجداره با pvb لمینیت آکوستیک می باشد.
  • واحد شما کنار خیابان فرعی با تردد متوسط قرار دارد: در این حالت شما می توانید از محصول دوجداره فاراد با شیشه دوجداره معمولی استفاده نمایید که پاسخگوی نیاز شما می باشد و نیازی به هزینه بیشتر نمی باشد.

بیشتر بدانید: بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی کدام است؟

بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی

جهت ارتباط با واحد فروش و درخواست مشاوره فنی و فروش با ما با شماره 021-22895334 در تماس باشید.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top