skip to Main Content

مراحل نصب پنجره آلومینیومی

نصب آخرین مرحله یک خرید موفق می باشد ، این کالا می تواند پکیج و نصب پکیج باشد ، پنجره آلومینیومی و نصب پنجره آلومینیومی باشد ، درب ضد سرقت و نصب درب ضد سرقت باشد و هزاران کالای دیگر ساختمانی که خریداران به انتظار آن می نشینند تا عملکرد کالایی را که خریداری کرده اند را ببینند، پس به همین دلیل مرحله نصب بسیار مهم و حیاتی برای یک برند و یا شرکت می باشد.

ما در فاراد پنجره نگاهی متفاوت به هر موضوعی خواهیم داشت ، کلمه ” نصب پنجره آلومینیومی ” را که سرچ می کنید یک سری مطالب کپی شده و تکراری خواهید دید که هرگز نیاز ما را برآورده نخواهد کرد.

اکیپ نصاب آخرین افرادی از یک برند و شرکت هستند که با مشتری در ارتباط دارند و این آخرین برخورد باید آنچنان حرفه ای و عالی انجام شود که خاطره خوبی از برند در ذهن مشتری باقی بماند و عملکرد کالای خریداری شده را با یک حس خوب تماشا کند و بر خود و کالای خریداری شده تحسین بفرستد و از انتخاب خود لذت ببرد.

نصب پنجره آلومینیومی
پنجره آلومینیومی سری لیفت اسلاید نصب شده در منطقه دماوند

پنجره های دوجداره آلومینیومی و یا دوجداره یو پی وی سی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند و مرحله نصب پنجره آلومینیومی یکی از مهمترین و نهایی ترین مرحله می باشد ، بعد از یک نصب حرفه ای پنجره دوجداره است که مشتری می تواند دستگیره را در دست بگیرد و پنجره را باز و بسته کند و از میزان روانی و عایق صوتی بودن آن لذت ببرد.

چرا به مرحله نصب پنجره آلومینیومی باید اهمیت داد؟

1- آخرین ارتباط مشتری با یک برند یا یک شرکت ، با اکیپ نصب کننده محصول می باشد، پس باید بهترین خاطره را در ذهن مشتری باقی گذاشت ، به این دلیل که تنها آخرین برخورد در ذهن مشتری باقی می ماند و اگر این برخورد حرفه ای انجام شود ، حاصل آن محبوبیت و وفاداری از برند در ذهن مشتری خواهد بود.

2- پنجره آلومینیومی یک کالای سفارشی می باشد که بر مبنای ابعاد و نقشه های مورد نظر مشتری تولید می گردد ، این کالا تازمانیکه نصب نشود کارایی و عملکرد آن پوشیده است و بعد از مرحله نهایی نصب است که مشتری می تواند از میزان عملکرد آن مطلع شود و از خرید و انتخاب خود لذت ببرد.

حتی اگر مشتری بهترین متریال را سفارش داده باشد اما نصب خوب انجام نشود، محصول نهایی نصب شده هرگز انتظارات مشتری را برآورده نخواهد کرد.

لیست قیمت پنجره آلومینیومی + خرداد 1403

مراحل نصب پنجره آلومینیومی در ساختمان

ما در فاراد پنجره مراحل ویژه زیر را در ارتباط با نصب پنجره آلومینیومی انجام می دهیم:

  • بازدید از پروژه توسط مدیر پروژه ، از نظر آماده بودن پروژه برای نصب پنجره آلومینیومی ، مثل اتمام مرحله گچ کاری، اتمام مرحله کف سازی و بررسی سایر موارد ، این مرحله بسیار مهم می باشد از این نظر که اگر پنجره ها زود نصب شود و هنوز آماده نصب نباشند ، در کارگاه ساختمانی آسیب خواهند دید و در نهایت محصول نصب شده حس خوبی را به مشتری القا نخواهد کرد.
پنجره آلومینیومی آماده نصب
ارسال پنجره ها به صورت بسته بندی

 

  • ارسال پنجره ها بصورت بسته بندی شده به محل کارگاه و تحویل و تخلیه توسط اکیپ حرفه ای نصاب ها ، با توجه به اینکه پنجره های آلومینیومی ممکن است در هنگام بار زدن ، حین حمل و تخلیه دچار آسیب شوند ، پنجره ها بصورت کامل بسته بندی می شوند و تخلیه آنها نیز با توجه به حساسیت بالا ، توسط اکیپ نصاب ها صورت می پذیرد و پنجره و شیشه های دوجداره در مکان های مخصوص و ایمن قرار داده می شوند که سپس به طبقات برده شوند.

 

  • تمیز کردن محل نصب پنجره ها ، محل نصب پنجره ها تمیز می گردد تا عملیات  فوم زدن  و چسب کاری با استحکام بیشتری انجام شود.

 

  • چک کردن مجدد ابعاد ، حساسیت این مرحله در پروژه های تعویض پنجره های قدیمی می باشد ، قبل از برش کاری و یا باز کردن پنجره های قدیمی ، جهت اطمینان بیشتر ابعاد محل نصب را با پنجره تولید شده چک مجدد می کنیم تا اگر 1 درصد هم نیاز به اصلاح داشت ، اینکار قبل از برشکاری و باز کردن پنجره های قدیمی انجام پذیرد.

 

  • قرار دادن پنجره آلومینیومی در محل نصب و تراز کردن آنها  ، پنجره ها در محل نصب قرار میگیرند و پس از تراز کردن آن ، سوراخکاری های لازم جهت زدن پیچ های مخصوص نصب پنجره آلومینیومی ، انجام می پذیرد، تراز کردن محل نصب و شاقول بودن آن در عملکرد نهایی پنجره به شدت تاثیر گذار می باشد.

 

  • آب بندی پنجره ها از سمت بیرون قبل از نصب شیشه های دوجداره ، پس از نصب پنجره آلومینیومی و قبل از نصب شیشه های دوجداره عملیات چسب کاری پنجره ها از سمت بیرون ، توسط چسب های تمام سلیکون صورت می پذیرد. این کار قبل از نصب شیشه ها به دلیل دسترسی بهتر به سمت بیرون پنجره ها ، انجام می پذیرد.

 

  • نصب شیشه های دوجداره و جازدن زهوار ها و رگلاژ پنجره ها ، بعد از عملیات چسب کاری ، شیشه های دوجداره را نصب و با قرار دادن قطعات تاکوز در زیر شیشه ها و در کنج ها ، به طور همزمان قسمت های بازشو پنجره رگلاژ می شود و سپس زهوار های پنجره آلومینیومی نصب می گردد.
پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک- پاسداران
بالا بردن اصولی پنجره های آلومینیومی توسط وینچ / نصب پنجره آلومینیومی

 

  • نصب لاستیک های بین زهوار و شیشه های دوجداره ، یکی از تفاوت های مهم نصب پنجره آلومینیومی و پنجره یو پی وی سی ، مربوط به لاستیک های مخصوص شیشه دوجداره می باشد ، در پنجره های یو پی وی سی این لاستیک ها متصل به زهوار می باشد و همزمان با نصب زهوار ها لاستیک های نگه دارنده شیشه نیز نصب می شوند ، اما در پنجره های آلومینیومی این لاستیک ها که همگی از جنس epdm باید باشد ، بعد از جا زدن زهوار ها ، با وسواس نصب می گردند.                                                                                                                                                                                          وظیفه لاستیک های بین زهوار و شیشه دوجداره در پنجره های آلومینیومی بسیار مهم است .

لاستیک های نگه دارنده شیشه تاثیر بسیار زیادی در عایق صوتی پنجره آلومینیومی ، عدم شنیده نشدن صدای زوزه باد  و عدم نشتی آب باران به داخل ، خواهند داشت. نکته کلیدی و بسیار مهم

  • رگلاژ نهایی پنجره ها از سمت لولاها و تست آنها ، در این مرحله رگلاژ نهایی پنجره های آلومینیومی انجام می پذیرد و تمامی پنجره را از نظر کارکرد  و عملکرد بازشو ها چک نهایی خواهند شد.

 

  • تحویل پنجره ها به سرپرست کارگاه و یا مشتری و دادن آموزش های لازم ، تمامی پنجره ها پس از کنترل نهایی ، به سرپرست کارگاه تحویل داده می شود و آموزش های لازم از نظر شیوه باز و بسته کردن پنجره ها و رعایت نکات مهم در جهت نگهداری های بهتر از محصول نصب شده ، به مشتری داده می شود .

مطالب مرتبط : هزینه نصب پنجره دوجداره

هزینه نصب پنجره دوجداره

نحوه نصب پنجره ترمال بریک 

به نسل جدید پنجره های آلومینیومی عایق ، پنجره های ترمال بریک گفته می شود که تمام مراحلی که در بالا گفته شد منظور نصب پنجره ترمال بریک می باشد که بطور کامل توضیح داده شد. فقط یک نکته وجود دارد که با توجه به وجود تیغه های پلی امید در بین پروفیل های آلومینیومی پنجره ترمال بریک ، در هنگام سوراخ کاری باید دقت شود که محل نصب پیچ بر روی قسمت پلی آمید نباشد ، چه در قسمت های فیکس و چه در قسمت های بازشو.

نصب پنجره دوجداره آلومینیومی
نصب پنجره آلومینیومی در منطقه پاسداران

آموزش نصب پنجره دوجداره آلومینیومی

خیلی از افراد هستند جهت اضافه کردن قابلیت های فنی بیشتر ، علاقه مند به یادگیری نصب پنجره های دوجداره آلومینیومی هستند ، شما می توانید با واحد فنی مهندسی شرکت تماس بگیرید و از راهنمایی های لازم جهت آموزش نصب پنجره دوجداره آلومینیومی و حضور به عنوان کارآموز در کنار استادکار نصب پنجره های آلومینیومی در محل پروژه استفاده نمایید.

تعویض شیشه پنجره آلومینیومی

تعویض شیشه پنجره آلومینیومی احتیاج به آموزش های لازم دارد و بهتر است جهت جلوگیری از آسیب و یا شکسته شدن شیشه ، اینکار توسط افراد ماهر به این کار صورت پذیرد. شما می توانید برای اینکار با واحد فنی مهندسی فاراد ، تماس حاصل فرمایید، تا تعویض شیشه پنجره آلومینیومی شما با راهنمایی این واحد و ارسال اکیپ نصب ، انجام پذیرد.

قیمت تعویض شیشه پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی

تمامی مواردی که در بالا گفته شد ، در نصب پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد. یک نکته مهم در نصب پنجره دوجداره کشویی آلومنیومی وجود دارد که تاثیر بسیار مهمی در عملکرد باز و بسته شدن پنجره دارد ، این است که حتما حتما محل نصب پنجره در کف ، کاملا تراز و فاقد هر گونه شیب و کجی باشد و حتما هم از فریم آهنی استفاده شده باشد.

مطالب مرتبط : بهترین برند پنجره آلومینیومی 

چگونه بهترین برند پنجره آلومینیومی را انتخاب کنیم؟

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top