skip to Main Content

پنجره upvc سایبانی

مدل بازشوی پنجره upvc سایبانی به صورت یک طرفه و یا یک جهته نیز می باشد که قابلیت تغییر جهت سش یا بازشو ی آن وجود دارد، یعنی امکان دارد با توجه به انتخاب کاربر بازشوی آن به صورت بالا به پایین باشد و یا از سمت پایین به بالا باشد و همچنین از داخل به بیرون و یا حتی برعکس باز شود.

پنجره upvc سایبانی

معرفی پنجره یو پی وی سی سایبانی

پنجره upvc سایبانی معروف است به پنجره بیرون بازشو ف این نوع پنجره کاربرد کمتری نسبت به سایر مدل های پنجره دوجداره دارد و در برندهای یراق آلات آلمانی یراق آن موجود می باشد.

در بیشتر مواقع از این مدل از پنجره upvc در توالت و یا حمام استفاده می شود.

پروفیل رنگی upvc

پروفیل های upvc که از آن ها در پنجره دوجداره upvc استفاده می شود با توجه به ذراتی که در آن به کار برده شده است در اغلب مواقع به رنگ سفید می باشد. اما بسیاری از تولید کنندگان پروفیل ها برای برطرف کردن نیازهای مشتریان مختلف اقدام به تولید پروفیل های رنگی می کنند.

در واقع می توان پروفیل های رنگی که برای پنجره upvc به کار برده می شود را به چندین دسته تقسیم بندی نمود:

الف) پروفیل های کو اکسترود:

این نوع از پروفیل ها تولید شده از بازیافتی ها و ضایعات هستند و با استفاده از دستگاه اکسترودر تولید می شوند و نحوه ی تولید آن بدین صورت است که مواد بازیافتی موجود در پروفیل با استفاده از یک اکسترودر تولید می شود و با استفاده از دستگاه اکسترودر دیگر که از اولی کوچک تر می باشد، سفید و یا به صورت رنگی می شوند.

ب) پروفیل های لمینت یا روکش شده:

این نوع از پروفیل با استفاده از قرار دادن روکش هایی بر روی پروفیل ایجاد می شوند که می توان این پروفیل ها را به راحتی در طرح ها و رنگ های مختلفی یافت و با استفاده از چسب های مختلفی به پروفیل چسبانده می شوند.

ج) پروفیل های رنگی:

این مدل از پروفیل ها از به هم پیوستن مواد پودری با رنگ دانه ها و یا گرانول های مخصوص تولید می گردند که توسط دستگاه اکسترودر تهیه می شوند.

د) پروفیل رنگی هات استپ:

این گونه از پروفیل ها پس از ان به صورت رنگی و یا به صورت سفید تولید می شوند و با استفاده از شابلون هایی به رنگ ها و طرح های مختلفی در می آیند.

پنجره upvc سایبانی

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top