skip to Main Content

عایق بودن پنجره upvc

استفاده از پنجره upvc به خصوص در مناطقی که در آن میزان بارش بسیار می باشد کاملا کاربردی می باشد. این مدل از پنجره ها مناسب ترین نوع عایق بندی در برابر نفوذ آب در بارش ها می باشند.

یکی از مزیت های پنجره های upvc در آن است که کاملا می توان از آن به عنوان عایق در برابر نفوذ آب بهره گرفت.

پنجره upvc

طراحی پروفیل درب و پنجره upvc

در سیستم هایی که به صورت درب و پنجره upvc می باشد، طراحی بسیار دقیق و به صورت مهندسی شده روی پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc، یراق آلات و آب بندیها و لوازم درزگیری صورت می گیرد.

در کل طراحی بسیار دقیق در ساخت فریم های درب و پنجره دوجداره موجب عدم نفوذ آب و غبار معلق در هوا به داخل محیط نیز می گردد.

این مورد نیز به خصوص در نواحی از کشور که در آنجا میزان بارش زیاد می باشد و به صورت پیوسته باران میبارد، مانند شهرهای شمالی دارای اهمیت بسیار ویژه ای نیز می باشد.

اگرچه برای نفوذ احتمالی آب در بارش های زیاد و فشاری در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است که به صورت خودکار آب به خارج از درب و پنجره دوجداره upvc نیز منتقل می شود.

پنجره upvc

ایمنی از نفوذ رطوبت و آب با پنجره upvc

با توجه به پرسش و پاسخ هایی که یک موسسه تحقیقاتی متریال ساختمانی انجام داده است، در محیط زندگی، دغدغه های بشر تغییرات زیادی نکرده است که همین ها به عنوان نگرانی های اولیه و اجتماعی محسوب می گردد.

از جمله ایمنی از نفوذ آب و رطوبت و در کل جریان هوای آلوده و ذرات معلق در هوا به عنوان نگرانی اولیه می باشد که استفاده از درب و پنجره upvc می تواند این مشکل را برطرف سازد.

به کارگیری این روش یکی از مطمئن ترین روش هایی می باشد که برای کنترل هوای داخل محیط کار و زندگی به کار گرفته می شود.

استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc با توجه به داشتن ساختار و متریال و فینیشینگ خاص می تواند تا حدود بسیار زیادی مانع ورود ذرات معلق گردد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top