skip to Main Content

جلوگیری از ورود گرد و غبار با پنجره دوجداره

یکی از مشخصات و ویژگی های بارز یک پنجره دوجداره با کیفیت و خوب آن است که دارای درزبندی های مناسب باشد تا از ورود هرگونه گرد و غبار و آلودگی به داخل جلوگیری شود.

امروزه با توجه به آلودگی هوا در کلانشهر را به خصوص در فصول سرد سال، استفاده از پنجره های دوجداره استاندارد که در هنگام بسته بودن ، از ورود گرد و غبار و دوده جلوگیری می کنند ، به وفور احساس می شود.

آلودگی هوا و پنجره دوجداره :

آلودگی ها و گرد و غبارهای موجود معلق در هوا به خصوص در کلان شهرها مانند تهران به عنوان معضلی برای شهروندان تهرانی محسوب گشته است که با استفاده از راه حل های گوناگون مانند استفاده از پنجره upvc در ساختمان این امر نیز امکان پذیر می باشد تا این مشکل را محتمل تر سازید.

یک محصول باکیفیت دارای مشخصات فنی گوناگونی می باشد، اما یک پنجره دوجداره upvc بایستی این قابلیت را داشته باشد تا از ورود دود و گرد و غبار و آلودگی های هوا با استفاده از ویژگی هایی که دارد جلوگیری کند.

پس بنابراین به وسیله ی درب و پنجره ی یو پی وی سی استاندارد با یراق آلات مناسب پنجره دوجداره  که نقش مهمی دارند ، این قابلیت را خواهید داشت تا از ورود گرد و غبار و دود جلوگیری نمائید.

پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره استاندارد چگونه از ورود گرد و غبار و دوده به داخل جلوگیری می نماید؟

این پنجره ها بایستی دارای خواصی باشند که از ورود آلودگی ها و ذرات معلق موجود در محیط بیرون جلوگیری کنند که این کار با استفاده از نوارهای درزگیر شده و مکانیزم قفل ها و یراق آلاتی که برای پنجره استفاده می شود .

همچنین کلیه نوارهای آببند و چسب ضد آب به کار برده می شود، انجام می شود، و همچنین وجود این قابلیت ها این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید محیطی آرام و سالم تر و زیباتری را نیز داشته باشید.

پنجره دوجداره
یکی از راهکارهای جلوگیری از ورود گرد و غبار استفاده از پنجره دوجداره استاندارد می باشد.

شاید این باور برای عده ی بسیاری نیز مشکل باشد که در یک هوای پاک و سالم و بدون آلاینده های شیمیایی بیش از 6000 هزار میکروب و ویروس مضر و مفید به همین مقدار به صورت معلق در هوا وجود دارند و در صورتی که این هوا به گرد و غبار و دیگر آلاینده های مختلف شیمیایی آلوده گردد، به صورت ناگهانی این میزان به 50 برابر افزایش پیدا خواهد کرد و بسیار خطرناک خواهد شد.

پنجره دوجداره

اما با توجه به آن که ما تاثیرات آنی را مشاهده می کنیم بنابراین از میزان واقعی بودن خطر آن بی اطلاع هستیم که این غفلت زمانی پدیار می گردد که این آلودگی ها موجب ایجاد بیماری های مزمن و خطرناک در ما می شود.

امروزه معضل آلودگی هوا با توجه به جدی بودن آن، مورد اهمیت واقع نمی شود و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام می شود، دیرهنگام نیس که بزرگ ترین معضل بشر بیماری های ناشی از اینگونه آلودگی ها می باشد.

در صورتی که بدانیم با تعویض درب و پنجره های خود به درب و پنجره دوجداره upvc چقدر می توان تاثیرات این مشکل را کم تر کرد، بدون شک اقدامی فوری در این زمینه انجام خواهید داد.

بیشتر بدانید: انتخاب بهترین یراق آلات برای پنجره دوجداره

انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top