skip to Main Content

محسنات پنجره دوجداره

با استفاده از پنجره دوجداره و استفاده از آن در ساختمان ها می توان به راحتی هزینه خرید تاسیسات گرما زا و سرما زا را کنترل نمود و این به دلیل نیاز به دستگاه هایی می باشند که دارای توان کمتری هستند و کوچک می باشند و همچنین نیاز به اختصاص فضای کوچکتر به این تاسیسات به دلیل کوچک تر شدن تاسیسات برودتی و حرارتی.

پنجره دوجداره فاراد

در این مبحث نیز قصد داریم چندین مشخصه ی بارز از در و پنجره ی upvc را بیان نمائیم

همانگونه که در مطالب قبلی بیان کردیم میزان مقاومت و دوام پنجره دوجداره بسیار زیاد می باشد، همچنین ساختار پروفیل آن به گونه ای می باشد که می توان به صورت زیبا آن را طراحی نمود و به صورت فرم زیبا آن را درآورد.

جلوگیری از هدر رفتن انرژی با پنجره upvc

استفاده از پنجره upvc موجب جلوگیری از هدر روی انرژی می گردد و همچنین به عنوان عایق صدا عمل می کند و موجب جلوگیری از صدا و درجه ی بالای آگوستیکی می گردد.

استفاده از پنجره دوجداره موجب جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل میگردد و موجب بالا رفتن مقاومت محیطی می گردد و همچنین جنس اینگونه از پنجره ها به گونه ای می باشد که در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید مقاومت بالایی دارد و در طی زمان و در طول چندین سال دچار تغییر رنگ نخواهد شد.

جنس پنجره دوجداره

یکی دیگر از ویژگی های بارز پنجره upvc در آن است که غیر قابل مشتعل می باشد و عدم آتش زا نیز می باشد.

جنس این پنجره ها به گونه ای می باشد که به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نخواهد شد و در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین میزان رطوبت هوا در آن هیچگونه اثری ندارد و به همین منظور نیز می توان از آن در مناطقی که میزان شرجی در آن بالا می باشد استفاده نمود.

ساختار پنجره های یو پی وی سی به گونه ای می باشد که به آسانی قابل نصب می باشند و همچنین در برابر سرقت های احتمالی امنیت بسیار بالایی دارند.

خود رنگی و عدم نیاز به رنگ مواد اولیه و سالانه از جمله ویژگی های دیگر این پنجره ها می باشد.

پنجره upvc

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top