skip to Main Content

انواع یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc

تنوع بسیار مختلفی در یراق آلات در و پنجره دوجداره upvc وجود دارد که در ادامه نیز قصد داریم به بررسی آن ها نیز بپردازیم:

یراق آلات بعد از پروفیل ، نقش بسیار مهمی در عایق بودن و استاندارد بودن پنجره دوجداره ایفا می کنند چه در پنجره upvc و چه در پنجره آلومینیومی حتما باید از یراق آلات استاندارد استفاده شود.

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی تولید درب و پنجره upvc، قفل و یراق آلات هایی تولید گردید که هم از لحاظ امنیت بسیار بالا می باشد و هم دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند.

یراق پنجره دوجداره

این یراق آلات در طرح های گوناگون و زیبا وجود دارند که کاملا ایمن می باشند که موجب می گردد درب و پنجره دوجداره upvc از چهارجهت قفل شود و همچنین امنیت بسیار فوق العاده ای به آن خواهند داد و به آسانی تنها با یک حرکت چرخش قفل آن که به صورت قارچی به قابهایشان متصل است محکم می گردد که همین عامل سبب ایمنی بالای درب و پنجره دوجداره upvc می شود.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره با یراق آلات مختلف

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + اسفند 1402

 

انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc

با توجه به این که این روزها میزان استفاده از درب و پنجره upvc افزایش یافته است، بنابراین تکنولوژی مورد استفاده در این صنعت همواره در حال توسعه و نوع آوری می باشد که منجر شده است میزان تولید یراق آلات افزایش یابد و تعدادی از آن ها عبارتند از:

  • پی یراق یک طرفه یا همان تکحالته
  • یراق دو طرفه یا همان دوحالته
  • یراق کشویی
  • یراق کشویی فولکس واگنی  – لغزشی نیمه اتوماتیک
  • یراق کشویی فولکس واگنی – لغزشی تمام اتوماتیک
  • یراق سرویسی
  • یراق درب سویئچی

یراق آلاتی که ذکر کردیم دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند و همچنین بسیار مستحکم می باشند و دارای درجه بالای ماندگاری متریال نیز می باشند.

پنجره upvc

عایق کامل رطوبت درب و پنجره دوجداره upvc و عایق در برابر نفوذ آب

درب و پنجره دوجداره upvc  که استاندارد تولید شده باشد ،در برابر رطوبت و همچنین در برابر نفوذ آب عایق می باشند.

سیستم درب و پنجره upvc به گونه ای است که دارای طراحی بسیار دقیقی می باشد و مهندسی بودن پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc، یراق آلات و آب بندی ها و به کارگیری لوازم درزگیری ها در کل فریم درب و پنجره ها موجب عدم نفوذ آب و غبار معلق هوا به داخل محیط نیز می شود.

این موضوع به خصوص در نواحی از کشور که دارای بارش باران زیاد و پیوسته می باشد مانند بسیاری از شهرهای شمالی دارای اهمیت بسیار ویژه ای است.

با توجه به این که برای نفوذ احتمالی آب در بارش های فشاری تمهیداتی اندیشیده شده است اما به صورت خودکار آب به داخل درب و پنجره upvc هدایت می شود.

یراق پنجره upvc
یراق استاندارد جهت پنجره دوجداره

با توجه به تحقیقاتی که یک موسسه تحقیقاتی متریال ساختمانی انجام داده است امروزه دغدغه های بشر در محیط زندگی تغییر نکرده است که می توان نگرانی های بشر را به دو دسته ی اولیه و اجتماعی تقسیم نمود.

یکی از نگرانی های اولیه، ایمنی در برابر نفوذ آب و رطوبت به طور کل جریان هوای آلوده و ذرات معلق در هوا می باشد که یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های کنترل هوای داخل محیط کار و زندگی استفاده از درب و پنجره upvc می باشد.

با توجه به این که درب و پنجره دوجداره upvc دارای ساختار و متریال و فینیشینگ خاص می باشد بنابراین می تواند تا حدود زیادی تقریبا 100% مانع ورود ذرات معلق گردد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top