skip to Main Content

پنجره upvc دوجداره بازشوی دوحالته

پنجره upvc دارای مدل های مختلفی می باشد که یکی از مدل های آن به صورت بازشوی دو حالته می باشد، در این مدل از پنجره قاب های بازشو در دو محور عمودی و افقی باز و بسته خواهند شد.

البته موردی که در اینجا قابل ذکر است این است محور بازشوی افقی این پنجره برای جریان هوا در زاویه ی 30 درجه باز می شود و در واقع برای آن که نخواهید به طور کامل پنجره را باز کنید، این مدل از پنجره upvc کاملا مناسب و طراحی شده برای سیرکولاسیون هوا می باشد.

مدل دوحالته پنجره دوجداره مقداری از مدل تک حالته ی آن گران تر می باشد و این مورد به دلیل آن است که در پنجره ی دوحالته از یراق خاصی نیز استفاده شده است.

در صورتی که برای پنجره دوجداره upvc از بازشوی دوحالته استفاده شده است بنابراین آموزش چگونگی استفاده از دستگیره برای آن که هر دو حالت ایجاد شود کاملا ضروری می باشد.

پنجره دوجداره

در صورتی که قصد دارید از قیمت های پنجره upvc مطلع شوید می توانید به مطلب محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره مراجعه کنید.

پنجره upvc دو حالته کتیبه دار

مدل بازشوی این مدل از پنجره روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره نیز می باشد. با توجه به این که از این مدل از پنجره دوجداره در درون ساختمان استفاده می شود بنابراین نصب آن در جایی صورت میگیرد که نیاز به عبور جریان هوا باشد. به طور مثال می توان از این مدل از پنجره یو پی وی سی در آشپزخانه، آلات آلمانی (روتو- شورینگ) استفاده کرد.

با توجه به این که محل استقرار و نصب این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن نیاز به فضای بسیار کمی دارد بنابراین دارایی مزیت های زیر می باشد:

الف) با توجه به استفاده از یراق آلات خاص از امنیت بالایی برخوردار است
ب) یراق آلات در زیر محور سش یا بازشو به صورت مخفی به کار برده شده است.
ج) به راحتی قابلیت رگلاژ شدن را دارد.
د) امنیت بسیار بالا و راحتی در هنگام باز و بسته شدن توسط کودکان

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top