skip to Main Content

پنجره upvc سایبانی دوجداره

پنجره upvc سایبانی دوجداره، مدلی دیگر از پنجره دوجداره می باشد که نه تنها دارای قابلیت های خاصی نیز می باشد بلکه زیبایی به خصوصی هم دارد که از آن می توان هم در طرح های ویلایی و هم گلخانه ای، همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می نمائید استفاده نمود.

پنجره upvc سایبانی یک مدل از انواع پنجره دوجداره لولایی می باشد که به سمت بیرون باز می شود و از جهت اینکه فضای داخل را اشغال نمی کند یک مدل پرطرفدار می باشد. یراق این نوع پنجره تنها در مدل های آلمانی موجود می باشد.

پنجره upvc سایبانی

با توجه به این که این مدل از پنجره upvc دارای حالت خاصی از بازشو می باشد، بنابراین از آن در بیشتر مواقع در منازل و ویلاهایی استفاده می شود که دارای حیاط و باغچه هستند.

مدل این نوع از پنجره ها در طرح های آپارتمانی آنچنان جلوه ی خاصی ندارد، اما در کل ویژگی پنجره upvc سایبانی به گونه ای است که تمامی قابلیت ها و کارکردهای پنجره upvc را دارد و متریال هایی که برای پنجره upvc سایبانی استفاده می شود همان متریال هایی هستند که برای پروفیل و شیشه ها مورد استفاده قرار میگیرند.

مدل پنجره upvc سایبانی

مدل بازشوی این نوع از پنجره upvc به صورت یک جهته می باشد که قابلیت های تغییر جهت سش یا بازشو از بالا به پایین و یا از پایین به بالا را و همچنین از داخل به بیرون یا به صورت برعکس را دارد.

در بیشتر مواقع از این مدل از پنجره دوجداره در سرویس های بهداشتی  و حمام ها استفاده می شود.

مزیت های مهم پنجره upvc مدل سایه بانی:

  • در هنگام باز شدن فضای داخل را اشغال نمی کند.
  • استفاده از یراق آلات با کیفیت آلمانی
  • مناسب جهت فضاهای کوچک
  • ایمن و استاندارد بودن

موارد استفاده از پنجره دوجداره سایبانی:

از این نوع پنجره می توان در موارد مختلفی استفاده کرد که در پایین به آنها اشاره می کنیم.

  • فضاهای کوچک
  • اتاق هایی مثل اتاق نگبهانی، کیوسک ها
  • سرویس های بهداشتی
  • اماکن اداری

بیشتر بدانید: مطالبی در ارتباط با رنگ پروفیل های upvc

پروفیل رنگی upvc

با توجه به ذرات خاصی که در پروفیل upvc استفاده می شود، رنگ آن اغلب به صورت سفید است. اما بسیاری از تولید کنندگان پروفیل با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری آن را به صورت رنگ های مختلف ارائه می دهند.

پروفیل های رنگی به چندین دسته تقسیم بندی می گردند:

الف) پروفیل های کو اکسترود:

این پروفیل ها از بازیافت و ضایعات و با استفاده از دستگاه اکسترودر تولید می گردند و فرایند آن بدین صورت است که در ابتدا پروفیل با استفاده از یک اکسترودر تولید می گردد و با استفاده از یک اکسترودر دیگر که از اولی کوچک تر است، سفید یا رنگی می شود.

ب) پروفیل های لمینت یا روکش شده:

این مدل از پروفیل از طریق قرار دادن روکش هایی بر روی پروفیل ایجاد می گردند که طرح ها و رنگ های مختلفی نیز برای این روکش ها در نظر گرفته می شود و در نهایت با استفاده از چسب های مختلف نیز به پروفیل چسبانده می شود.

ج) پروفیل های رنگی:

با پیوستن مواد پودری به رنگ دانه ها و یا گرانول های مخصوص نیز به وجود می آیند که با استفاده از اکسترودر نیز تولید می شوند.

د) پروفیل رنگی هات استپ:

پس از آن که این پروفیل ها به رنگ های مختلف و یا سفید تولید شدند آنگاه با استفاده از شابلون های مخصوصی به رنگ ها و طرح های گوناگونی در می آیند.

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top